23.12.06

Kolumbija

Po 20 urah sem prispel iz Barquisimeta v Santa Marto v Kolumbiji. Zdaj ni ravno pravi cas za potovanje. Vsi se nekam odpravljajo in so direktni avtobusi za nekaj dni naprej zasedeni. Za direktni bus bi moral cakat do 30.12. Tako sem sel najprej do Maracaibo. Avtobus bi naj sel ob polnoci, sli smo pa ob 3h zjutraj. Baje je imel avtobus zamudo, ker je dezevalo. Zato sem zamudil direktni avtobus iz Maracaiba do Santa Marte, ki gre samo enkrat na dan ob 5h zjutraj. Tako sem cakal od 7h do pol devetih, da sem se odpeljal z "lokalcem" cez mejo do Maicao. Voznja bi naj trajal kake 3 ure. Ampak se je vse skupaj zavleklo do treh popoldan. Bilo je vsaj 5 policijskih kontrol na Venezuelski strani. In pri vsaki so komplicirali. So jih morali ljudje kar naprej podkupovat. Potem je bilo treba placat neko izhodno takso iz Venezuele (33.600 bolivarjev) za kar je bilo potrebno cakat in cakat v vrsti. Potem dolge vrste na obeh straneh meje. In pa na zadnji kontroli pred mejo so hoteli se od mene nekaj zasluzit. Ko je prisel policaj na avtobus kontrolirat pasose, se je odlocil, da sem jaz primeren kandidat za donacijo. Zmislil si je, da ce priletis v Venezuelo z letalom, lahko iz Venezuele samo odletis, ne mores pa po kopnem cez mejo. In sem moral z njim iz avtobusa, da se kao drugi to preverijo. V bistvu pa samo za to, da so me spravili na samo. In tam mi dajo potem vedet, da ne morem cez mejo. Ko se jaz delam norega in kao ne skapiram, da hocejo denar in jih sprasujem kako naj pridem nazaj, mi dajo jasno vedet gringotu butastemu, da naj nekaj placam pa bo ok. Aja. Koliko pa? Enih 100 dolarjev bi slo. Jao, nimam. Mam samo se nekaj drobiza v bolivarjih. Na tu mate vse samo spustite me por favor. Kaksen pogled sem dobil. Z tem drobizem bi se rad izmazal? Sigurno mas dolarje pa evre. Nimam, nimam, samo bancno kartico. Lahko placam s kartico? Ne? Nimate smisla za humor? Kaj pa zdaj? Pokazi nahrbtnik pa da vidimo. Izgleda kot, da mi ne verjamejo. In mi pregledajo nahrbtnik. Se sreca, da sem malo prej prestavil ves denar iz nahrbtnika v zep. Sem slisal, da se rado zgodi, da ti na meji prebrskajo prtljago. Na vseh prejsnjih kontrolah sem ga se imel v nahrbtniku. Se mi je zdelo, da mi bodo vsak trenutek obrnili se zepe. Jaz pa sem imel v sprednjem zepu konkreten kupcek denarja - dolarjev, evrov, bolivarjev. Bo treba hitro ukrepat, ker drugace, ce mi najdejo denar, me bo verjetno stalo se vec kot 100$. Ja dragi policaji, sem se zdajle spomnil, da pa imam se nakaj denarja v dregem nahrbtniku na avtobusu. Kaj pa pol cakas? Pojdi po njega. Z veseljem. Hm, kaj pa zdaj? Kam ga naj skrijem? Kako naj iz tega kupa potegnem samo kak dolar? Ko sem prisel na avtobus, so me ostali potniki vprasali kaj se dogaja. In ko so slisali kaj hocejo od mene, so "popizdli". Skoda, da nisem tega posnel. Cel avtobus se je drl na policaje, kaj se grejo. Med drugim tudi to, da kako lahko zahtevajo dolarje svinje imperialisticne. Mene pa niso spustili iz avtobusa. Cez nekaj casa so policaji ugotovili, da iz te moke ne bo kruha, in mi vrnili pasos. Evo pa mam eno zgodbico, da ne bom samo pisal kako je tu fajn toplo, poceni in kak uzivam. Ker to vas tako ne zanima.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hojla!

Vidm, da ti res ni dolgcas. Ne vem pa kako lahko tako neodgovorno nosis denar po zepih ..., ko pa si dobil tako lepo priročno torbico za okoli telesa????
Bozicer ravno pripravlja darilo za tebe, te nic ne znima kaj bos dobil? mojca
PS: Veš kakšna zgodbica bi šele bila, če bi te zaprli? peter

Simon pravi ...

Saj sem vedel, da vas zanimajo samo slabe stvari. Ampak se bom potrudil, da jih bo cim manj. Sorry.

Anonimni pravi ...

Si pa res nesramen. Tak bogat turist bi pa res lahko prijaznim policajem dal kak dolar v zep - za bozicka :)

Anonimni pravi ...

Jaz se v Kolumbijo odpravljam 6.3.2009 pa me zanima, če bi se lahko dobila na kakšni kavici, da mi malo poveš o Kolumbiji.

Tomaž

Simon pravi ...

Tomaz, ni problema. Se slisiva (piseva) cez priblizno 10 dni, ko se vrnem domov.