5.3.09

Hongkong

Reporter Peter poroča s terena:

Naša prva postojanka je bil Hongkong. Pristali smo zvečer, v Manilo pa smo odleteli ob 10h zjutraj, zato je bil prvotni plan da kupimo fotoaparate, gremo na večerjo in spat.
Ampak … ker smo se naspali že na letalu (vsi smo imeli po 4 sedeže) smo se odločili, da gremo raje izkusiti nočno življenje v tem azijskem Londonu :) Simon sorry, pač imaš dva party frika s sabo hehe.

No ampak gremo raje lepo od začetka. Ko smo pristali v Hongkongu končno tooooplooooo. Na letališču je sicer klima, ampak ko greš ven je bilo prav fajn. Sicer je bilo rahlo deževno, tam okoli 25 stopinj, ampak proti Sloveniji je to seveda majka hehe. Kot že rečeno smo se odloli za night life vs. spanje, zato smo prtljago pustili v lockerjih. Za 16h je stalo 80 dolarjev, kar je 8 €… čisto super cena proti najemanju hostla. Torej, mi naj bi »kao« prišparali s to potezo. Vsi moji zvesti bralci seveda veste, da na koncu temu ni tako, še posebej če greš ven v Hongkongu. Ampak, tak je life :)

Odločili smo se, da gremo v predel mesta imenovan Kowloon. Imel naj bi dobre restavracije in tudi dokaj ok nočno življenje. Tako piše v Lonely planet in lahko potrdim da je res tako. Pot iz letališča je bila čisto presenečenje - toliko stolpnic nisem videl še nikoli, sploh je neopisljivo. Mislim, da je tukaj največja gostota prebivalstva ne celem svetu. Na žalost nimam nobene fotke, ker fotkiča še nisem imel, Simon pa je lenuharil…

Ko smo izstopili iz avtobusa (dvonadstropnim, kot v Londonu) sem prvič v življenju doživel azijsko velemesto. Gužva, lučke, stolpnice je prvo, kar ti butne v glavo. Povsod ljudje, povsod se nekaj prodaja in kuha, ampak vse skupaj zgleda izredno urejeno. Občutek v Hongkongu bi lahko primerjal z Londonom – sicer je vse polno njihov pismenk, ljudje zgledajo azijsko (a res hehe), ampak je podoben red kot v Londonu – vse je zelo urejeno, vozijo po levi itd. Se vidi, da je bil Angleška kolonija.

Torej, na hitro sva z Mitjatom kupila fotoaparata, bila sta cenejša kot pri nas, Hongkong je pač duty-free cona. Če gre kdo podobno pot se tukaj splača kupovati elektroniko. Jest smo šli v dokaj fency japonsko restavracijo, cene so bile primerno visoke. Ampak bilo je dobro, moja jegulja je bila mljaski. Nato pa, ajde gremo ven. Najprej smo šli v fancy bar na vrhu 30 nadstropne stolpnice z čudovitim razgledom in z ceno enega pira 75 dolarjev. Ker ni bilo nič placa in ker se nam je zdelo predrago smo šli raje v bar, kjer je bil jazzy koncert. Filmčk si lahko pogledate tukaj, super muzika in super vzdušje. No, za tri pire smo dali 230 dolarjev – počasi nam je postajalo jasno, da bo kar drag izlet oziroma da bolje da ne gremo na full party, ker bomo na pol bankrotirali :)

Ko je bilo koncerta konec smo se počasi začeli zgubljati v Hongkongu, spraševati ljudi kje kaj dogaja v četrtek ponoči, našli predel mesta kjer vedno kaj dogaja, torej tudi ta naš četrtek zvečer. Polno diskotek, polno ljudi, runda (3 komadi) tekile po cirka 150 dolarjev, vstop v boljše diskoteke po 200 dolarjev po komadu. Itak je bila ura počasi že 5 zjutraj, zato smo raje odšli na njihov fast food. Meni osebno zanič, polno nekih zanič kroglic in drobovine. Mitja je še nekako pojedel malo, Simon pa se je izkušeno odločil za piščanca & govedino na palčkah. Se vidi kdo je popotnik tukaj :)

Na letališču smo še malo lutali okoli in nato vsi odmrli. V bistvu sem se zbudil v Manili :)