27.7.07

Harrods

Ne vem več kateri dan, vendar sva obiskala tudi to prestižno trgovino, ki je znana po tem, da se hvalijo, da imajo vse, če pa česa ne najdeš, bodo naročili. Vendar pa ni znana samo po tem, vendar tudi po cenah. Primer: navadna »klipsna za lase, ki jo dobiš na vsakem štantu za kak evro ali več, tukaj stane taka čisto navadna, vendar je od ne vem katerega pač znanega proizvajalca 20 GBP – in to znižana, ali pa ena »španga« zopet nič posebnega vendar lepa znižana (ne spomnim se koliko %) 75 GBP. 1 GBP = 1,5 €, ali pa po starem 1 GBP = 360 SIT. Torej? Drugače pa je zanimivo to videti in doživeti. Sobe same čokolade, sadja, vina, diamanti, prestižne ure, torbice, rokavice… In ljudi, ki tam nakupujejo. Ne boste verjeli, ampak jih je veliko.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

How do you do =P

že pogrešata kaj Svena pa Mino?
nevem če kaj vesta ampak po novem imamo še Mišo(milenka jo je pripelala iz šihta al kak tocno že..tako suho mače da dol padeš) pa iz parcele smo pripelali še "poslednjega mohikanca" pa baje da bo Migi(po dedijevo). drugace pa je vse po starem bol ko ne,
aja s katarino spodaj ne znama nastimat televizije:S
pa to se moram povedat da sem babico nauco da sama gleda bloge, takda mi vec nic ne gnjavi:D

fajn se mejta, pa pisita se naprej,mi vaju beremo:D

Anonimni pravi ...

tolko sem vama mel za povedat da sem nazadnje pozabo zakaj sem sploh komentiral..
v blogu pise da je 1€ = 1,5GBP, je pa obratno, 1GBP = 1,5€...ti ti povrsna agata!

nese zaj na to obesat da sem taki picajzl, vzemita to tak da temeljito in vzorno berem bloge xD

ayde te

Tanja pravi ...

Televizija tista mala se gleda preko videa. Sicer pa dolgcajt prinese tudi kaj lepega.

Tanja pravi ...

SMRKACEV. TI BO AGATA ŽE DALA FOCN KO PRIDE DOMU