12.2.06

20 urna voznja

Postavil sem svoj novi rekord voznje z avtobusom. Prejsnih 17 ur iz Nepala za nekaj cez 300 km je zamenjalo 20 ur iz Barilocheja do Buenos Airesa (vec kot 1600 km). S tem da je bila ta voznja pravi luksuz v primerjavi s prejsnjo. Udoben avtobus z ogromno prostora med sedezi, s sendvicem (kosilo?) , z vecerjo in zajtrkom. Spal sem sicer bolj malo, sem pa poslusal muziko na mp3 playerju in mi je minilo zelo hitro.
Zdaj pa moram najti prevoz do slapov Iguazu. Najrajsi bi sel z letalom, ker imam za nekaj casa dosti avtobusov. Bom videl kaj se da narediti, ker je danes nedelja.
Danes sem se se malo sprehodil po Buenos Airesu. Sel sem v Recoleto, kjer je slavno pokopalisce oz. pokopalisce slavnih. Tam so menda vsi (?) predsedniki, generali in drugi pomembnezi. Tudi Evita Peron je tam pokopana. Za druge pa se nisem slisal. To v bistvu sploh ni pokopalisce kot ga mi poznamo, ampak pravo malo mesto. Navadnih grobov sploh ni, so samo grobnice, ki so velike kot hise.
V&S hostel Buenos Aires
Evitina grobnica

V&S hostel Buenos Aires
pokopalisce

Ni komentarjev: