16.2.06

Brazilija, Rio de Janeiro


Pa mi je le uspelo priti do 16. v Rio. Zdaj se moram samo najt ta Brazil hostel za katerega nihce ne ve kje je. So me pa mogoce za okradli oz. bolj verjetno, da sem izgubil belezko. Na avtobusni mi je kar naenkrat zmanjkala. Ne vem zakaj bi mi kdo ukradel belezko. Meni je sicer naredil kar nekaj problemov (ce je sploh imel kdo drugi prste vmes), njemu pa to nic ne koristi. En kup cack v slovenscini. Kaj bi kdo s tem????
Sem moral pa zato na internet, da najdem naslov hostla, ki sem si ga zapisal v belezko.

Hostel je bilo malo tezje najti ampak je uspelo. Srecali smo se s Petro in Matjazem. Tako je konec mojega solo potovanja.

Sošolca in Selaron na njegovih znanih stopnicah (Escadaria Selaron), ki vodijo do našega hostla.

Prvi vtisu o Riu so enkratni. Domacini so zelo prijazni in sploh se pocutimo zelo varno. Problem je samo v tem, ker prakticno nihce ne govori anglesko mi pa ne portugalsko. Ampak kar gre. Malo z rokami malo s spanscino in je.
Je pa Brazilija kar precej drazja od Argentine. Na primer internet je ponekod tudi 10x drazji.

Ni komentarjev: