6.2.06

Argentina

31.1.2006 sem iz Ljubljane preko Frankfurta in Sao Paola priletel v Buenos Aires. Vau! Kaj pa zdaj. Do prvega bankomata dvignit denar in potem z avtobusom v center. Ko me na koncni postaji vrzejo iz avtobusa mi ni bilo nic jasno kje sem. Sofer (ali je bil sprevodnik?) mi je lepo razlozil kje sem, ampak mi ni dosti pomagalo, ker ga nisem prakticno nic razumel. Glavno da sem vedel za smer, se bom ze znasel. In sem se. :) Namestil sem se v V&S hostlu v sobi za 6. Sel sem malo naokoli in kupil letalsko karto za El Calafate v Patagoniji. To je edino mesto v Patagoniji, kjer se je se dalo dobiti karto v ekonomskem razredu. Samo ura se mi ne dopade prevec - letim 3.2. ob 5:40 zjutraj.
Zvecer sem se dobil z eno domacinko, ki sem jo preko interneta spraseval za informacije. Sla sva na vecerjo. Tu hodijo zelo pozno jest. Midva sva sla okoli desetih, kar je zgleda normalna ura za njih. Tam sva srecala dve americanki iz nase sobe. Victoria (argentinka) je bila utrujena in je sla spat, mi pa v life. Sem se odlocil, da se ne splaca spat za par ur. Sli smo v Irish pub, (trenutno so zelo popularni v Argentini), kjer smo srecali enega Irca, ki je tudi iz nase sobe. Tako smo imeli room meeting oz. party. Kar naenkrat je bila toliko ura, da je bilo treba nazaj v hostel. In direkt na letalo za El Calafate.
V&S hostel Buenos Aires
V&S hostel Buenos Aires.

Ni komentarjev: