6.2.06

Perito Moreno

Iz B.A. sem priletel v El Calafate, turisticno mesto ob Lago Argentina. Tu sem srecal (oz. on mene) Joergena iz Nemcije s katerim sva skupaj vzela dvoposteljno sobo v hostlu. Naslednji dan sem se odpravil pogledat ledenik Perito Moreno. VAU! Ogromna ledena gmota, ki se premika do 2 metra na dan. Led kar naprej poka. Vsake toliko casa se odlomi kaksen vecji kos in zgrmi v jezero.
Tu sem koncno (po vec potovanjih,ko sem ga samo nosil v nahrbtniku) oblekel Andrejev anorak, ki mi je prisel zelo prav, ker je kar naprej pihalo.
Evo dokaz:
V&S hostel Buenos Aires
Andrejev anorak.

Kaj vec pa drugic, ker se mi mudi na avtobus za Puerto Madryn. Sem mislil najprej v Bariloche pa je vse polno za danes. Grem pac na morje namesto v hribe. :)

V&S hostel Buenos Aires
Joergen prodaja svoj sotor oz. ga blagovno menja

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Wow, ful dober anorak pa ful slaba slika :)
Daj se vec slik gor ko bos mel cas. Uzivaj!