9.11.07

Belize

Trenutno sem na otoku Caye Caulker (se ena stran), kjer imajo zelo drag internet. Pa pivo tudi. Zdajle je pa happy hour in je internet cenejsi (pa se zmeraj drag - 5$ na uro).
Iz Gvatemale sem sel s colnom do mesta Punta Gorda v Belizeju. Tudi vstop v Belize je bil povsem brez problemov. Baje, da te olupijo, ko gres iz drzave. Ampak uradno, po predpisih. Od tam sem sel z "chicken busom" (tako tu pravijo lokalnim avtobusom, ki stojijo povsod) do Belize Citya. Ker sem prisel prepozno, da bi sel s colnom na otok, sem se zmenil z Rubenom (dohtarjem iz Hondurasa, ki ze 6 let zivi tu), da pride po mene na postajo. Ob vecerji sem pil chardonnay iz Cila.
Naslednji dan pa ob osmi uri s prvim colnom na otok, kjer bi se naj dobil z Matjazem in se enim. Ampak sta cepca sla s prvim colnom iz otoka in smo se zgresili za kakih 15 minut. Pa nic, bom pa sam uzival na otoku. In ju nic ne pogresam. :) Verjetno se bomo zdaj dobili v Gvatemali.
Jutri grem v Belize City, kjer bom verjetno ostal en dan in potem proti Gvatemali.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

haj,

ali si se že kaj potapljal?
uživaj še naprej....

lp


mojca

Simon pravi ...

Sem se potapljal. Skoraj bi bil preskrt za to pa sem si na koncu premislil in sem sel pod vodo.