12.11.07

Flores

Trenutno sem v Floresu v Gvatemali, kamor sem prispel vceraj zvecer. Tu sem koncno srecal Matjaza in Urosa. Nastanjeni smo v hostlu Los Amigos, ki je zelo lepo urejen.
Na otoku Caye Caulker najprej nisem nameraval narediti nobenega potopa, ker je dosti drazje kot na Utili v Hondurasu, kamor sem namenjen kasneje. Je pa to isti koralni greben in bi naj bilo podobno pod vodo. Ko sem se ze odjavil iz hostla in cakal na coln, sem se pa pocutil precej neumno, da sem v Belizeju in se nisem potapljal. Zmenil sem ze za potpljanje za naslednji dan (za 40 evrov) in sel nazaj v hostel, kjer sem ravno dobil se zadnjo prosto posteljo. Tako sem naslednji dan opravil dva potopa in se popoldan odpravil proti Belize Cityu. Tu sem ostal eno noc preko couchsurfinga in z domacini odkrival nocno zivljenje Belize Citya. Naslednji dan pa z avtobusom do Floresa, kjer imam danes dan pocitka, jutri pa gremo v Tikal. Za naprej se se nismo dokoncno odlocili, verjetno pa gremo v Antiguo. Za enkrat se nimam pravega vtisa o Gvatemali, razen, da je dosti cenejsa od Belizeja in da je problem najt bankomat za cirrus/maestro kartice. Tu kjer smo ga sploh ni. Baje, da jih je nekaj v Antigui. Vsi bankomati so za viso, viso elektron in mastercard.

Ni komentarjev: