19.11.07

Sopotnika in njuna bloga

Moja sopotnika sta Matjaz in Uros. Mislim, da smo se dobro ujeli, in nase potovanje poteka brez (medsebojnih) zapletov. Ker sta videla kako lep in oh in sploh blog imava s Tanjo, sta hotela tudi ona nekaj takega. :) In z nekaj truda in malo mojih nasvetov jima je uspelo. Tako lahko preberete se nekaj o nasem potovanju iz drugega zornega kota. Imata tudi kabla za svoja fotoaparata in bosta dala gor kaksno sliko.
In tu sta naslova njunih blogov:
Matjazev - http://samstres.blogspot.com/
Urosev - http://uroslacen.blogspot.com/

Oba manijaka imata namen priti okoli sveta.

Pa se to. Ne bom imel nic proti, ce pogledate reklame in, ce vam je kaksna zanimiva, kliknete nanjo. Jaz dobim nekaj od tega. Samo ne pretiravajte!

3 komentarji:

Tanja pravi ...

Veš kaj, še dobro,da sta si naredila bloge, ker od njiju več zvem kot od tebe.

Tanja pravi ...

Veš kaj, še dobro,da sta si naredila bloge, ker od njiju več zvem kot od tebe.

Simon pravi ...

Saj zato sem pa dal naslova gor. Zdaj mi pa ne bo treba vec bloga pisat. ;)