5.11.07

Gvatemala predcasno

Zjutraj sem se odpravil iz San Pedro Sule proti Puerto Cortezu od koder bi naj sel z ladjo do Dangrige v Belizeju. Od tam pa z avtobusom do Belize Citya, kjer bi verjetno prespal in potem s colnom do Caye Caulker, kjer bi se naj ustalil za nekaj casa.

Zacelo se je zelo dobro. Po celonocnem nalivu je dez ponehal ravno malo preden sem se odpravil na mestni avtobus. Z busom mi je uspelo v prvo najt tocko od koder vozijo avtobusi za Puerto Cortez. Avtobus je prisel cez tri minute in na njem je bil ravno se en prazen sedez za mene. O kako je slo vse po maslu. Mogoce malo prevec? Do Puerta Corteza je bilo malo nore voznje, drugace pa nic posebnega. Pod noro voznjo mislim to, ko se je sofer izognil zastojem na cesti tako, da je peljal ob cesti kjer je bila vcasih zeleznica, zdaj so pa so samo se tiri v blatu in vodi. Predstavljajte si kako to izgleda v dezevni dobi. Enkrat je avtobus konkretno spodneslo in smo se obrnili skoraj pravokotno. Sem ze mislil, da bomo obticali v blatu. Tudi v Puerto Cortezu sem dokaj z lahkoto nasel ladjo, ki bi naj odplula v Belize. Ki bi naj, pa ni, ker je bilo na morju prevec slabo vreme. Mogoce bo jutri.

Odlocil sem se, da grem z avtobusom v Gvatemalo do mesta Puerto Barrios od koder tudi vozi ladja v Belize. Samo, da je tu pot dosti krajsa in vecja verjetnost, da gremo.

Preckanje hondurasko gvatemalske meje je bilo pa mala malca. Pogledajo pasos, pogledajo tebe, vprasajo kam gres in recejo hvala. In to je to. Upam samo, da spet ni bilo prevec lepo in bodo jutri pokazali pravi obraz preden me spustijo iz drzave.

Tako sem zdaj silom prilik predcasno v Gvatemali.

Ni komentarjev: