19.11.07

Chichicastenango

Danes smo se odpravili v Chichicastenango, kjer je ob cetrtkih in nedeljah ena vecjih trznic v Gvatemali. Saj je kar nekaj stantov, ampak jaz sem pricakoval, da bo se vecje. Kot nekateri ze veste nisem ravno ljubitelj stantov, toda tukaj mi je bilo kar zanimivo zaradi prodajalcev - indijancev. Kupil nisem nic, niti nisem kaj dosti gledal kaj imajo. Kolikor sem pa uspel opazit nimajo nic kaj takega kar ne bi imeli tudi drugje. In to imajo po visjih cenah. Zgleda, da je mesto ze zelo popularno in pride tja ogromno tujcev, ki dvigujejo cene. Tudi danes jih (nas) je bilo veliko. Samo se verjetno se vseeno da dobiti stvari po dosti nizjih cenah. Meni je ena zenska ponujala nek kos blaga (prt ali nekaj takega) po zacetni ceni 400 quetzalov (okoli 40 evrov). Na koncu mi ga je ponujala ze po 50, ampak me se zmeraj ni zanimal. Torej je kar nekaj prostora za barantanje.
Naredil sem pa ogromno slik ljudi. Kar pa ni tako enostavno, ker se v glavnem nocejo slikat. Tu pa pride prav moj mega zoom. Torej sem bil danes v glavnem paparaci (ali kako se ze to napise).
Pa se nekaj slik od drugih, ker pac svojih se ne morem dati gor: ena stran s slikami, pa se ena. Samo moje slike so lepse. :)

2 komentarja:

Tanja pravi ...

Pa bi lahko kaj kupil, da veš.

Tanja pravi ...

Pa bi lahko kaj kupil, da veš.